lördag 7 mars 2015

En helt ny verklighet

Jag har inte varit inne på denna blogg på över ett år. Jag har inte haft något här att skriva. Jag vet inte heller varför jag nu kom att tänka på att jag skulle göra det, men det var väl något som sa mig att jag skulle. Att jag bara måste. När jag loggar in mig här ser jag att aktiviteten här är riktigt hög, trots att jag inte skriver här längre.

Jag sitter och funderar på vad det kan komma sig och inser att det jag skrev om, under tiden på fertilitet, inte är inaktuellt bara för att det är så för mig. Jag har verkligen lagt denna tid bakom mig, så mycket det bara går, och har klivit in i en ny verklighet.

Om sex veckor ska vi åka och hämta vår son i Ungern.

Jag har skrivit och skriver om denna process i en annan blogg. Är du intresserad av att läsa detta kan du skicka ett mail till mig och jag skickar över länken till den. Jag vill inte lägga upp den här, för jag tror inte att alla som är här vill, ska eller orkar läsa den. Så ta en fundering om du vill följa vägen vidare in i vår adoption.

Maila: mittilivetsmotstånd@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar